اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

اردو های جهادی و طرح هجرت به روایت تصویر

به گزارش هجرت3: اردو های جهادی و طرح هجرت3 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) از اویل تیرماه تا کنون به صورت متناوب در مدارس انجام می شود.

جهت مشاهده تمام اقدامات و تصاویر می توانید به وبسایت پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی حوزه حضرت روح اله(ره) قادرآباد به آدرس hejrat3.blog.ir مراجعه نمائید.


برای دیدن دیگر تصاویر به ادامه مطالب مراجعه نمائید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۶
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ق.ظ

عید سعید فطر مبارک باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۵
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)

در آستانه آغاز سال تحصیلی و با هدف پاسخ به دغدغه خانواده ها در دسترسی به لوازم التحریر متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی اولین دفتر مشق(امین) با رویکرد آموزش سبک زندگی اسلامی توسط بسیج دانش آموزی استان فارس منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۸
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)
جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

نمازجمعه روز قدس

بسیجیان حلقه های صالحین و شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) بعد راهپیمایی روز قدس با حضور در مصلی نماز جمعه شهر قادرآباد نشان دادند که همواره در صحنه و پشتیبان ولایت هستند.

برای دیدن دیگر تصاویر به ادامه مطالب مراجعه نمائید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۳
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)
جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۷ ب.ظ

روز قدس

بسیجیان حلقه های صالحین و شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) با لبیک به ندای رهبری با حضور خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با مشت های گره کرده از فلسطین اشغالی حمایت کرده و اعلام نفرت خود را از استکبار جهانی با فریاد های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

برای دیدن دیگر تصاویر به ادامه مطالب مراجعه نمائید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۷
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

بیانیه روز قدس

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله قادرآباد طی بیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت:ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این‌ همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۰
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)