اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

۱۰۰ نکته از سبک زندگی پیامبر خاتم (ص)


حضرت محمد
قرآن کریم درباره پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرماید: «و لکم فی رسول‌الله اسوه حسنه»؛ از این رو سیره و سنت رسول امین اسلام که برخی را اشاره می کنیم، می تواند گره از بسیاری از مشکلات مادی و معنوی انسان ها باز کند:

بقیه در ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۱
basij .news
شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ق.ظ

راه های جلو گیری از اعتیاد به موبایل

راه های ترک اعتیاد به موبایل

اگر احساس می کنید که نمی توانید از موبایل تان دور شوید، در حالی که دچار هزینه های سرسام آور و یا مشکلات دیگر شده اید توصیه های عملی زیر برای تان مناسب است:

بقیه در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۶
عبدالرضا خسروی
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ق.ظ

ولادت امام زمان مبارکباد

ولادت امام زمان


جمعه پاتزدهم شعبان سال 255 هجری در شهر سامرا حضرت مهدی (عج) چشم به جهان گشود. حکیمه دختر امام محمد تقی (علیه السلام) نقل می کند که امام حسن عسکری (علیه السلام) مرا خواست و فرمود : عمه امشب نیمه شعبان است نزد ما افطار کن که خدواند در این شب فرخنده شخصی را متولد می سازد که حجت او در روی زمین می باشد

بقیه در ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۲
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

ولادت علی اکبر(ع)،روز جوان مبارک باد

ولادت حضرت علی اکبر مبارک باد

جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، میلاد دوباره انسان است. انسان در جوانی، بار تکلیف الهی را به تازگی بر دوش گرفته است. خداوند، بسیاری از نعمت هایش را در جوانی به انسان ارزانی می‌دارد.

بقیه مطالب در ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۱
عبدالرضا خسروی
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ق.ظ

احکام اعضای مسئولین کمیته پشتیبانی اهدا شد

به گزارش خبر نگار اروند نیوز طی جلسه ای که اعضای کمیته پشتیبانی اداره آموزش پرورش بخش مشهد مرغاب شرکت داشتند دبیر جلسه کمیته پشتیبانی ضمن تقدیر تشکر از تلاش های اعضا در این کمیته و همچنین  در خصوص برگزاری اردوهای جهادی هفت روزه و طرح هجرت سه و شناسایی سر مربی آمادی دفاعی تصمیماتی گرفته شد و در پایان نیز حکم مسئولیت  به اعضای کمیته پشتیبانی اهدا گردید.

کمیته پشتیبانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۱۲
عبدالرضا خسروی
چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ق.ظ

وصیت نامه امام خمینی

رحلت امام خمینی
وصیت نامه امام خمینی
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی اهل بیتی؛ فانهما لن یفترقا حتی یردا علی الحوض . 

الحمدلله و سبحانک؛ اللهم صل علی محمد و آله مظاهر جمالک و جلالک و خزائن اسرار کتابک الذی تجلی فیه الاحدیه بجمیع اسمائک حتی المستاثر منها الذی لایعلمه غیرک؛ و اللعن علی ظالمیهم اصل الشجره الخبیثه .

 و بعد، اینجانب مناسب می دانم که شمه ای کوتاه و قاصر در باب "ثقلین" تذکر دهم؛ نه از حیث مقامات غیبی و معنوی و عرفانی، که قلم مثل منی عاجز است از جسارت در مرتبه ای که عرفان آن بر تمام دایره وجود، از ملک تا ملکوت اعلی و از آنجا تا لاهوت و آنچه در فهم من و تو ناید، سنگین و تحمل آن فوق طاقت، اگر نگویم ممتنع است؛ و نه از آنچه بر بشریت گذشته است، از مهجور بودن از حقایق مقام والای "ثقل اکبر" و "ثقل کبیر" که از هر چیز اکبر است جز ثقل اکبر که اکبر مطلق است؛ و نه از آنچه گذشته است بر این دو ثقل از دشمنان خدا و طاغوتیان بازیگر که شمارش آن برای مثل منی میسر نیست با قصور اطلاع و وقت محدود؛ بلکه مناسب دیدم اشاره ای گذرا و بسیار کوتاه از آنچه بر این دو ثقل گذشته است بنمایم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۰
عبدالرضا خسروی

روز جانباز

بیانات مقام معظم رهبری

یک‌وقت در مورد جانبازها فکر مى‌کردم، که به نظرم رسید گاهى فضیلت آنها از شهدا هم بیشتر است. جانباز کسى است که بعد از آن‌که قسمتى از بدنش را در راه خدا داد و عضو یا اعضاى شهیدى را با خودش همراه کرد و در بقیه‌ى مدت زندگى و عمرش هم متقى و شکرگزار بود و عمل صالح انجام داد، خداى متعال در مورد این‌گونه از مجروحین جنگ در قرآن مى‌فرماید: «الّذین استجابوا للَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح للّذین احسنوا منهم و اتّقوا اجر عظیم». کلمه‌ى «عظیم» در پایان این آیه‌ى شریفه، قابل تأمل است.

بقیه درادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۱
عبدالرضا خسروی
يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

ولادت امام حسین (روز پاسدار) مبارک باد

روز پاسدار مبارک باد

امام حسین(ع) سر سلسله شیدائیان عشق است و شیدائى را به هر کسى نمى بخشند، شیدائى حق پاداش از خود گذشتگى است...
شهدا کلیدداران کعبه شیدائى هستند و کعبه شیدائى کربلاست...
ما سرگردان هاى مدار نفس را چه مى رسد که از ستارگان کهکشان حسین بن على(ع) سخن بگوییم؟ ما را چه رسد که از ساکنان حریم قدس و شاهدان محفل انس سخن بگوییم.

بقیه در ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۴
عبدالرضا خسروی
سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ

مبعث پیامبر اکرم مبارکباد

مبعث پیامبر اکرم مبارک باد

روز مَبْعَث بر پایهٔ باورهای اسلامی، روزی است که محمد، پیامبر اسلام، به درجه پیامبری برگزیده شد. مسلمانان معنقدند او در غار حرا، توسط جبرئیل و از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مأمور شد که چندخداپرستی و بت‌پرستی را از زمین بردارد و خداپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند. محمد در این زمان چهل سال داشت و در مکه زندگی می‌کرد.

بقیه در ادامه مطلب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ

صعود به قله بل اقلید

به گزارش خبرگزاری اروند نیوز بسیجیهای حلقه صالحین دانش آموزی و فرهنگیان بخش مشهد مرغاب به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر  قله بل اقلید را فتح نمودند

آزاد سازی خرمشهر

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۸
عبدالرضا خسروی