اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

بیانیه هفته بسیج دانش آموزی

۳۱۰۱۸_۵۲۴

بسمه تعالی
سیادت کفر و شرک جهانی، خصوصا آمریکا را برای خود حرام کنید.
امام خمینی (ره)
هفته بسیج دانش آموزی در روزهایی از آبان ماه قرار گرفته است که رخدادهای سرنوشت‌ ساز و آموزنده آن در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار به شمار میرود.
دانش آموزان انقلابی ایران اسلامی در روزهای مبارزه با رژیم ستم شاهی، با حماسه آفرینی هایی چون سیزده آبان 57 و نیز شرکت در راهپیمایی ها، تعطیلی مدارس، پخش اعلامیه، دیوارنویسی و... نقش موثری از خود بجای گذاشته و مفتخر به دریافت لقب «امیدهای من» از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی شدند.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، با تشکیل گروه های تئاتر، سرود ، روزنامه دیواری نویسی و.. در مساجد و مدارس گوشه گوشه کشور، به موتور فعال انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی بدل گشتند.
دانش آموزان، این پاره های تن امت، در روزهای جنگ سخت و دفاع مقدس نیز با تقدیم سی و شش هزار شهید؛ پایمردی خود را به آرمانهای انقلاب و اسلام نشان داده و در مدرسه عشق و ایثار رتبه قبولی گرفتند.
اکنون نیز در روزهای جنگ نرم نیز با عزمی جزم در وسط میدان ایستاده اند و با به دست گیری فرماندهی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس متوسطه دوم و جانشینی واحد در متوسطه اول، نشان می دهند که با انگیزه‌ بیشتر از اسلاف خویش، آمادگی ایستادگی در برابر مکر و فریب شیاطین زیر سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (زید عزه) را دارند و در این راه با صلابت به پیش می روند.
بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان و حماسه‌سازان 13 آبان ماه و بالخصوص گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده اعلام می دارد:
1) بسیج دانش آموزی با فصل‌الخطاب دانستن مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در پذیرش مشروط برجام، اعلام می دارد تک تک خواسته های معظم له همچون دریافت تضمین کتبی از روسای طرف مقابل مورد مذاکره و نیز جلوگیری از ورود کالاهای مصرفی آمریکایی باید مورد مطالبه جدی قرار گیرد.
2) بسیج دانش آموزی ضمن دعوت مسئولین به نصب العین قرار دادن تذکرات رهبری درباره «نفوذ» و ممنوعیت مذاکره با آمریکای بدتر از شیطان اعلام می دارد منویات معظم له را آغاز فصل جدیدی از مبارزه با استکبار و حاوی ماموریت مهم و خطیر در این مرحله جدید یعنی «ایجاد سد در برابر نفوذ» می داند و تمامی همت خود را در این راستا و بصیرت افزایی و دشمن شناسی به کار خواهد برد.
3) شجره طیبه بسیج توجه بیش از پیش به حیات طیبه و امور پرورشی دانش آموزان را آنچنان که در سند تحول آموزش و پروش نیز مورد تاکید قرار گرفته است دارای اولویت بالایی می داند و آماده نقش آفرینی بیشتر در جهت کمک به ایفای نقش پرورشی نظام آموزشی کشور می باشد.
4) سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان بالاخص دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی، اعلام می کند که مبارزه با آمریکا را ادامه خط مبارزه انبیاء و اولیاء با فراعنه و گروه های معارض حق و حقیقت می داند و باقوت در راه رفع ترس و ظلم استکبار از سر عالم ومسلمانان جهان ایستاده است.
5) سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان ایران اسلامی، ضمن اعلام نگرانی از وضعیت بحرانی دانش آموزان در فلسطین ،یمن، بحرین، سوریه و عراق، حمایت خود از انتفاضه سوم مردم فلسطین، را خاطر نشان نموده و اعلام می دارد که کشورهای مسلمان و ملتهای آزادیخواه و در راس آن دولت جمهوری اسلامی باید بکوشند با تمرکز بیش از پیش بر مساله فلسطین این خیزش را به یک جنبش منطقه ای ضد فاشیسم تبدیل کنند،جنبشی ضد فاشیسم نمایش داده شده توسط رژیم صهیونیستی، ضد فاشیسم داعش و تکفیری ها و ضد فاشیسم نومحافظه کاران آمریکایی.
6) در نهایت از این فرصت برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای
(زیده عزه) و اعلام آمادگی برای ایستادگی در راه منویات معظم له، استفاده کرده و سلام و درود صادقانه و نیز آرزوی تعجیل در فرج خود را تقدیم حضرت بقیه الله (ارواحنا له الفدا) می نماییم.

سازمان بسیج دانش آموزی آبان ماه 1394

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۵
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

رزمایش پدافند غیر عامل(خواهران)

رزمایش پدافند غیر عامل (خواهران) در تاریخ 11 آبان ماه 94 در مدرسه نرجس قادرآباد انجام شد 

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۱
عبدالرضا خسروی

به گزارش خبرنگار اروند نیوز(پایگاه اطلاع رسانی حوزه حضرت روح اله (ره) قادرآباد) در روز جمعه مورخ 8 آبان ماه 94 (روز دانش آموز) نماز جمعه ی قادرآباد با حضور پرشور تر دانش آموزان اجرا شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۴
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

دیدار امام جمعه ی قادرآباد

به گزارش خبرنگار اروند نیوز مراسم دیدار با امام جمعه شهر قادرآباد با حضور مسئولین اداره آموزش پرورش،سپاه پاسداران،فرماندهان واحد و اعضای شورای واحد  در تاریخ یکشنبه مورخ 10 آبان ماه برگزار شد

این برنامه در راستای تقویت ارتباط فرماندهان حوزه ها ، شورای واحد ها،اعضای شورای همفکری آینده سازان و دبیران فعال حلقه های صالحین با ائمه محترم جمعه انجام میگیرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۶
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی

به گزارش خبرنگار اروند نیوز مراسم غبارروبی و عطر افشانی شهدا با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی جناب سروان درویش زاده،تعدادی از کارکنان آموزش پرورش و بیش از 100 نفر از دانش آموزان خواهر و برادر در تاریخ 94/8/7 در گلزار شهدای شهر قادرآباد برگزار گردید

سروان درویش زاده فرمود: هدف از اجرای این برنامه تجدید میثاق با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۳
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

دیدار از خانواده شهدا(خواهران)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۲
عبدالرضا خسروی
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

دیدار خانواده شهدا( برادران )

به گزارش خبرنگار اروند نیوز مراسم دیدار از خانواده شهید محمد سجاد پور در پنج شنبه مورخ 7 آبان ماه 94 برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۰
عبدالرضا خسروی