اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

این جملات زیبا و بهیاد ماندنی از امام راحل عظیم الشان را مرور کنیم :
*
بسیج شجره طیبّه ودرخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد
ـ *اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید* در این دنیا افتخارماین است که خود بسیجیم
و همچنین سخنان زییایمقام معظم رهبری را* شما جوانان بسیجی وسپاهی و جوانان مؤمن، آگاهی را با احساس مسئولیت و شور و شعور همراه کردید
*
بسیج، اختصاص به یکمنطقه جغرافیایی ویک منطقه انسانی و طبقاتی و قشری ندارد، همه جا هست .
آیا با این تعابیرصریح و شفاف میتوان با تفکر بسیجی مقابله کرد و برکات آن را نادیده گرفت؟
افرادی که موافقالحاق ایران به کنوانسیون حقوق کودک در مورد به کارگیری کودکان در منازعه مسلحانههستند، فراموش کرده‌اند که انقلاب ما انقلاب ارزشهاست؟
فراموش کرده‌اند کهاین انقلاب پرتویی از انوار قیام کربلاست؟
نمیدانند که الگوینوجوانان و جوانان ما آقا قاسم بن الحسن و آقا علی اکبر علیهما السلام است؟ و بااقتدای به همین عزیزان در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کردند آن هم مشتاقانه وعاشقانه و عارفانه؛
ونمیدانند امنیتامروز ما، ناموس ما، تمامیت ارضی ما، استقلال ما مرهون خون مطهر آنهاست .
مگر ما در دوران دفاعمقدس ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب نکردیم؟ یک نفر از خانواده‌هایمحترم این عزیزان را بیاورید و بگویند فرزند ما را اجباراً به جبهه بردند !
آیا چیزی غیر از تفکربسیجی، دانش آموزان عزیز ما را آنچنان مشتاقانه و عاشقانه و عارفانه به جبهه‌هاکشاند؟
بعضی فکر میکنند کهاین عزیزان با اجبار به جبهه‌ها رفتند که میخواهند به چنین کنوانسیونی بپیوندند !
یقیناً این افراد ازماهیت تفکر بسیجی بی اطلاعند .
لازم است یادآوریکنیم زمان جنگ مسئولین اعزام به جبهه ها، اصلا افراد زیر ۱۸ سال را اعزامنمیکردند، و این در حالی بود که هنوز چنین لایحه ای مطرح نبود . نوجوانان و جوانان از سر شوق برای لبیک به ندای رهبرشان با دستکاری درشناسنامه های خود موفق به اعزام میشدند .
فکر میکنند دانشآموزان ما، جوانان و نوجوانان ما هم مثل بقیه کشورها با اجبار و اکراه برای نبردمیروند .
نمی دانم بعضی با چهانگیزه‌ها و اهدافی چنین طرحی را مطرح کرده‌اند! ولی مطمئناً یا نابخردند و یاخائن! قطعا زخم خوردگان از بسیج هستند، اما کور خوانده اند .
به تعبیر رهبر فرزانهمان هر کس منکر بسیج باشد بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور را منکر شده است .
ما تا جان در بدنداریم از این یادگار ارزشمند امام راحل که همان تفکر بسیجی است دفاع کرده، بهرهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و روحی فداه گوش جان سپرده و ازمسئولین ذی ربط میخواهیم به هیچ عنوان زیر بار این ننگ نروند، در پایان از جوانان عزیز نیز میخواهیم تا در پویش بسیج دانش آموزی حذف شدنی نیست شرکت کنند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۹
محمد برزگر
حمایت فرمانده محترم بسیج دانش آموزی حوزه حضرت روح اله (ره) قادرآباد از بسیج دانش آموزی وی بسیج را بازوان انقلاب خواند و گفت: این بسیج بود که در تمامی صحنه های تاریخ انقلاب با قدرت توانست در برابر توطئه های دشمن بایستد و آنها را خنثی سازد. صهیونیسم جهانی همواره در تلاش بوده است تا بسیج را از نظام جدا کند که این نقشه شوم با تدابیر هوشمندانه امام خمینی و رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شده است











.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۲
محمد برزگر