اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

افتتاحیه اردوی طرح هجرت3 قادرآباد

امروز افتتاحیه طرح هجرت 3 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد با حضور فرمانده حوزه دانش آموزی حضرت روح اله(ره)، مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم بید، برئیس اداره آموزش و پرورش و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه مشهد مرغاب ودر سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه مشهد مرغاب برگزار گردید.

در این مراسم جناب سرگرد انصاری ضمن تشکر از حضور چشمگیر دانش آموزان بسیجی، گزارش عملکرد سال گذشته را بیان نمودند سپس جناب سروان رنجبر مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم بید ضمن خوش آمد گویی برنامه ها و عملکرد و اهداف این اردو ها را بیان کرد و از بسیجیان خواست تا دراین اردوها که از این اوقات فراغت به خوبی بهره ببرند و در آخر برادر حسین یوسفی عملکرد این اردو ها را در دیگر استان ها بیان کرد و رهنمود های رهبری را در مورد این طرح بیان نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)