اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

اسامی برندگان مسابقه عبرت های عاشورا

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی قادرآباد اعلام کرد:...

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی قادرآباد سرگرد آیت اله انصاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اروندنیوز با اشاره به شروع چگونگی برگزاری مسابقه عبرت های عاشورا گفت: با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص کتابخوانی و اهمیت کتاب و با توجه به مناسبت محرم و صفر، مسابقه کتابخوانی عبرت های عاشورا از سوی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با همکاری موسسه بیت الاحزان از اوایل دی ماه سال 92 به صورت غیرحضوری در مدارس، حوزه های مقاومت و نمایندگی های موسسه بیت الاحزان انجام شد.

انصاری اذعان داشت: همزمان با سراسر استان 400 نفر از بسیجیان این حوزه در مسابقه شرکت کردند که اسامی زیر برگزیدگان آن طبق اعلام سازمان هستند.

برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس:

خواهر زهرا طیبی پور


برگزیدگان دیگر:

1- حمید رضا اخلاصی

2- اعظم اکبری نژاد

3- فاطمه عبدالهی

4- سمیرا انصاری شیری


این مقام مسئول در خصوص جوایز برگزیدگان دیگر گفت: هنوز از سوی سازمان هیچ موردی در خصوص جوایز مشخص نشده که در اولین فرصت بعد از تحویل جوایز طی مراسمی به آنان اهدا خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)