اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حوزه حضرت روح اله (ره) جلسه کمیته پشتیبانی در تاریخ 94/6/28 در اداره آموزش پرورش بخش مشهد مرغاب برگزار گردید. در این جلسه در خصوص هفته دفاع مقدس و برنامه های اجرایی در این هفته(بازگشایی مدارس،دیدار از خانواده شهدا،تزئین مدارس و...) بحث  و تبادل نظر گردید.

و در ادامه در خصوص مسابقات دو میدانی ویژه دانش آموزان مدارس بحث و تبادل نظر گردید

در پایان جلسه در مورد به کار گیری مربیان درس آمادگی دفاعی مدارس و شرایط لازم برای حضور در کلاس درس بر اثاث شرایط خواسته شده از استان و ابلاغیه سپاه به مسئول آموزش اداره آموزش و پرورش تذکرات لازم داده شد و همچنین در باره ی نمایشگاه دفات امین و مینا و چگونگی عرضه ی این دفاتر در مدارس صحبت ها و پیشنهاداتی ارائه گردید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
عبدالرضا خسروی

نظرات (۱)

ممنون از عکسای زیباتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی