اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

حمید رضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در گفت‌و‌گویی که خبرگزاری بسیج با او انجام داده اعلام کرد که بسیج و سپاه پاسداران قصد دارند وظیفه پاسداری از زبان فارسی را هم به عهده بگیرند.

  

 مقدم‌فر که در سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ مدیر عامل خبرگزاری فارس هم بوده است، گفت: “احیا و حفظ زبان فارسی برای تمام افرادی که ولایت‌مدار هستند و عرق دینی، ملی و مذهبی دارند، یک امر واجب است.”

 او همچنین از آموزش زبان انگلیسی در مدارس انتقاد کرده و گفته است: “اخیراً طرح‌هایی مطرح شده است مبنی بر آموزش زبان خارجی در مقطع ابتدایی که اگر به تصویب برسد زبان فارسی را برای نسل آینده یک زبان بی‌ارزش خواهد شد.”

 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران خبر داد که موضوع “پاسداری از زبان فارسی” یکی از اولویت‌های مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 او گفت: “مطالعات ما در حال انجام است و در صدد این هستیم تا راهکارهای موجود را شناسایی کنیم.” آیت‌الله خامنه‌ای هم پیش از این، در ۱۹ آذر ماه در دیدار با اعضای شورای انقلاب فرهنگی از گسترش آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در ایران انتقاد کرد و این آموزشگاه‌ها را منتقل‌کننده سبک زندگی غربی دانست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۷
علی حسن پور