اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

سردار نقدی در حرم مطهر امام(ره):

بسیج پای آرمان «محو اسرائیل از صفحه روزگار» ایستاده است

 

 

اروند نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ما برای صدور اجازه دفاع از مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی لحظه‌شماری می‌کنند، گفت: بسیج پای آرمان محو اسرائیل از صفحه روزگار ایستاده است.

به گزارش اروند نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: بسیج، نام، اقتدار و کرامتش را مدیون نورانیت امام(ره) است. بسیج بدون نام امام(ره) و ولی خود به هیچ وجه شناخته نمی‌شود.

 وی افزود: بسیجیان بر عهدی که با امام(ره) بسته بودند ایستاده‌اند و از همه وجودشان مایه گذاشتند تا ولایت فقیه، این ستون باعظمت، خیمه‌اش بر سر ملت ایران ایستاده باشد و به سوی جهانی شدن اسلام پیش برویم.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز 1750 فرمانده گردان بسیج آمده‌اند تا به امام(ره) بگویند ما با عهدی که با تو بسته‌ایم، هستیم. ای امام اگر گفتی اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ما می‌گوییم که بر این عهد هستیم. نام گردان‌های ما بعد از تبرک به نام امام علی(ع) و امام حسین(ع)، گردان‌های بیت‌المقدس نام گرفته تا این عهد جلوی چشم بسیجیان باشد.

 سردار نقدی تاکید کرد: تا زمانی که سرزمین‌های مسلمانان را از اشغالگران پس نگیریم و با ولی امرمان در قدس شریف نماز نگذاریم، از مبارزه با آمریکا و صهیونیست دست نمی‌کشیم. ما از امام آموخته‌ایم که تا استکبار و ظلم هست مبارزه هم هست و این مبارزه تعطیلی‌بردار نیست بلکه هر روز چهره و روشی دارد و ما هم به اقتضای آن روز مبارزه می‌کنیم.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما اهل سازش نیستیم و در مقابل بارگاه امام(ره) فریاد می‌زنیم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و بسیجیان نخواهند گذاشت علی تنها بماند. ترسوها و بزدلانی که ملت ما را تهدید می‌کنند بدانند ملت ما مرد میدان، شهامت، شجاعت و شهادت هستند. آنها خیلی حقیرتر و پست‌تر از آنند که ملت ما از آنها بترسند.

 سردار نقدی افزود: ملت ما برای صدور اجازه دفاع از مسلمانان از سرزمین‌های اشغال شده لحظه‌شماری می‌کنند. فرماندهان گردان‌های بسیج از ما درخواست حضور در میدان‌های رزم مقابله با رژیم صهیونیستی را دارند و اگر امروز این اتفاق نمی‌افتاد به این دلیل است که شرایط، دست و پای ما را بسته است.

 وی با بیان اینکه بسیجیان مرد میدان جنگ ایستادگی و مقاومتند، تاکید کرد: دشمنان ما امروز هم اگر می‌خواهند آزمایش کنند ملت ما را بیازمایند. ملت ما آزمون‌هایش را پس داده و آنها هم درس‌هایشان را گرفته‌اند. اگر امروز، شرایط، دست و پای جوانان ما بسته است، اما فلسطینیان غزه و حزب‌الله لبنان درس‌های گردان‌های بیت‌المقدس بسیج را به آنها داده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: ما نه از تهدید می‌ترسیم و نه در مقابل تحریم‌ها خسته می‌شویم. تحریم نفت، ارز و غیره که هیچ، اگر آب را هم ببندند عباس‌وار از حریم ولایت دفاع خواهیم کرد.

 سردار نقدی در پایان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) وعده داده که این انقلاب به قیام جهانی امام عصر(عج) متصل خواهد شد، گفت: ای امام دعا کن که این وعده تو هر چه زودتر محقق شود و ما نیز برای آن لحظه آماده شده‌ایم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۸
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)