اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

یک فنجان کتاب /چهارشنبه ها ببینید

از این پس چهارشنبه ها با مجموعه "یک فنجان کتاب" با شما دانش آموزان عزیز هستیم و در آن به معرفی کتاب هایی خواهیم پرداخت که می تواند برای شما عزیزان مفید فایده واقع شود. در اولین قسمت از این مجموعه به معرفی کتاب "می شکنم در شکن زلف یار" پرداخته ایم که از نظرتان خواهد گذشت.

کتاب و کتابخوانی یکی از موضوعات مهم و حیاتی در زندگی هر انسانی است که متاسفانه در کشور ما مورد غفلت عمومی قرار گرفته است و سرانه مطالعه بسیار پایین است.

رهبر معظم انقلاب همواره بر این امر تاکید نموده و همگان و مخصوصا نوجوانان را به مطالعه کتاب ترغیب و تشویق نموده اند. معظم له می فرمایند:

یکی از مشکلات ما تنبلی است. مسئله‌ی مطالعه و کتابخوانی مهم است. در جامعه‌ی ما بی‌اعتنائی به کتاب وجود دارد. گاهی آدم می‌بیند در تلویزیون از این و آن سؤال میکنند: آقا شما چند ساعت در شبانه‌روز مطالعه میکنید، یا چقدر وقت کتابخوانی دارید؟ یکی میگوید پنج دقیقه، یکی میگوید نیم ساعت! انسان تعجب میکند. ما باید جوانان را به کتابخوانی عادت دهیم، کودکان را به کتابخوانی عادت دهیم؛ که این تا آخر عمر همراهشان خواهد بود. کتابخوانی در سنین بنده - که البته بنده چندین برابر جوانها کتاب میخوانم - غالباً تأثیرش بمراتب کمتر است از کتابخوانی در سنین جوانها و شما عزیزانی که اینجا حضور دارید. آنچه که همیشه برای انسان میماند، کتابخوانی در سنین پائین است.۱۳۹۱/۰۷/۲۰

از این پس چهارشنبه ها با مجموعه "یک فنجان کتاب" با شما دانش آموزان عزیز خواهیم بود و در آن به معرفی کتاب هایی خواهیم پرداخت که می تواند برای شما عزیزان مفید فایده واقع شود. در اولین قسمت از این مجموعه به معرفی کتاب "می شکنم در شکن زلف یار" پرداخته ایم که از نظرتان خواهد گذشت. با ما همراه باشید....

برای دریافت این کلیپ اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده در آپارات اینجا کلیک کنید.

منتظر یک فنجان کتاب بعدی ما باشید...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۰
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی