اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

انتقاد رئیس مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان فارس

از اقدام سرپرست وزارت آموزش و پرورش



حسین کهن زاهدانی رئیس شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان فارس از اقدام سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اهدای لوازم تحریر با تصاویر خارجی در جشن شکوفه ها انتقاد کرد و گفت: از رئیس دستگاه فرهنگی کشور این حرکت مورد پذیرش نیست!!

دانش آموز سال سوم دبیرستان معارف صدرا ادامه داد: در حالی که امسال همه مجموعه های فرهنگی کشور اعم از دولتی و غیر دولتی دغدغه تهیه لوازم تحریر هماهنگ با فرهنگ ایرانی و اسلامی دارند،این حرکت غیر فرهنگی هیچ توجیهی ندارد.

ایشان ادامه داد: از آقای دکتر فانی انتظار است ضمن پوزش از مردم فرصت در اختیار استفاده کرده در جهت ترویج لوازم تحریر ایرانی و اسلامی گام های عملی بردارد

وی در پایان از ارسال دفاتر امین و سحاب که تولیدی بسیج دانش آموزی استان فارس می باشد به آقای دکتر فانی خبر داد و گفت: در صورت حمایت آموزش و پرورش طرح های نو و بدیعی در دست اقدام است که تولید آنها عملیاتی خواهد شد.

منبع: سازمان بسیج دانش اموزی فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)