اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ

با شعار مرگ بر امریکا جان می گیرم

 حامد زمانی:

حامد زمانی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اصفهان پیش از اجرای آهنگ گزینه‌های روی میز خود اظهار کرد: آهنگ گزینه‌های روی میز، ۸ گزینه ملت ایران را به رخ می‌کشد و ۷ اتفاق بهمن ۵۷ را اعلام می‌کند.

وی افزود: ما این آهنگ را اجرا می‌کنیم و قضاوت با مردم جهان است که قضاوت کنند گزینه‌های روی میز چه کسی پوشالی‌تر است.

خواننده آهنگ مرگ بر آمریکا و گزینه‌های روی میز تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره عزتمند، ماندگار و ماندنی بوده و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی بعد از اجرای آهنگ گزینه‌های روی میز و پیش از خواندن آهنگ مرگ بر آمریکا نیز بیان کرد: امیدوارم که شاهد ظهور امام زمان(عج) در ایران باشیم و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم که این اتفاق جز با تحقق شعار مرگ بر آمریکا، صورت نمی‌گیرد.

زمانی گفت: من با شعار مرگ بر آمریکا جان می‌گیرم و امیدوارم که این آهنگ مرهمی روی زخم‌ها و دردهائی باشد که آمریکا در سال‌های گذشته روی دل مردم ایران قرار داده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حامد زمانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)