اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

در چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی

به مناسبت هفته بسیج دانش اموزی(7الی13آبانماه) بیانیه ای که توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد تدوین و در نماز عبادی سیاسی جمعه شهر قادرآباد قرائت شد  



برای مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه نمائید.



t

واعدو الهم ماستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم(سوره انفال/آیه60)

«پرداختن به مسئله بسیج امری مهم و به بسیج دانش آموزی امری مهم تر است»

(فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای- مدظله العالی)

حضرت امام راحل(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با فرمان الهی و دم مسیحایی خود گل واژه بسیج را زینت بخش یاران مخلص خود نمود و بر دست و بازوی  فتح آفرین آنان بوسه زد و حضور در جمعشان را در حشر الهی آرزو نمود. امروز خلف صالح او حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با رهنمودهای الهی اش فرهنگ و تفکر بسیجی را نهادینه نموده و بسیج و بسیجی را به نماد ملت سلحشور ایران تبدیل کرده است.

هفته بسیج دانش آموزی سرشار از یاد و نام همه خوبانی است که خوب بودن و خوب ماندن را در گذر زمان تفسیر می کردند و با شور و نشاط مخلصانه خود در کلاس های درس به ما آموختند که فداکاری در راه عزت و سرافرازی اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادتی بس بزرگ و متعالی است.

هفته بسیج دانش آموزی تجلی ایمان و اراده بزرگ مردان کوچک و متدینی است که دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و پاسداری از خون شهیدان را افتخاری بی بدیل می دانند.

بی شک این قلب مالامال از عشق و ارادت، ما را به این رهگذر رهنمون می کند که در مقطع حاضر که توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر هر 3 طیف تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم و کمک به توسعه انقلاب اسلامی در داخل و خارج بر عهده ما گذاشته شده است باید لهیب عشق به ولایت را در دل شعله ور کنیم و در راستای صیانت همه جانبه از انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مسلّم ملت عزیز ایران خصوصاً انرژی صلح آمیز هسته ای با جنگ نرم دشمنان و ایادی زبونشان در عصر هولبار فتنه ها و نیرنگ های آرام و خزنده مقابله جدی کنیم.

آری سینه دانش آموزان بسیجی مخلص و مدافع اسلام و قرآن، همانند گلاب دانی است لبریز از عطر ناب محمدی(ص) که رایحه ی ناب انتظار و عدالت خواهی و ایثار و فداکاری آن همه جا را فرا گرفته است ما معتقدیم همان شعار مرگ بر آمریکا که از اعماق جان مردم جاریست، فوران فکری بلند و متعالی و روحی و معنوی حس عمیق و تاریخی آنهاست که قلبی پردرد  و لبریز  از بی اعتمادی نسبت به سردمداران استکبار جهانی را نشان می دهد. و از اینجا در می یابیم این که «آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» یک شعار برای فضاسازی زمانی خاص نبودهاست. این تشخیص وتدبیر مردی است که ماهیت نظام و قدرتهای قداره بند جهانی را به خوبی شناخته بود. واین میراث گرانقدر او برای استمرار عزت و مصلحت ایران اسلامی می باشد.

و حال لازم می دانیم با هم بگوییم مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اسرائیل.

***سایه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مستدام باد***

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) بخش مشهدمرغاب

***شادی ارواح طیبه امام و شهدا به خصوص 36000دانش آموز شهید جمیعاً صلوات***


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
محمد جواد مقصودی سیمکانی