اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

بیانیه روز قدس

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله قادرآباد طی بیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت:ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این‌ همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.



متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحیم

تاوان بی‌توجهی‌های مسلمانان دیروز، نسبت به قبله اول خود، امروز به قیمت خون‌های بی‌گناه و فشارهای بی‌حد و محرویت‌های ضدبشری پرداخته می‌شود.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این‌ همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

دانش آموزان بسیجی نیز با حضور خود در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌های مبارزه و معارضه، بارزترین شکل تعهد را به نمایش خواهند گذاشت. روز قدس نماد آزادی‌خواهی، وحدت و همدلی امت اسلامی است و مسلمانان جهان همه‌ ساله با راهپیمایی گسترده در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی را مطالبه می‌کنند.


امت اسلامی و سایر ملل آزادی ‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال بلندتر از همیشه فریاد نابودی این غده سرطانی را سر می‌دهند و ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین ، برآزادی قدس شریف و همه اراضی اشغالی و احقاق حقوق تضییع شده آنان تاکید می‌کنند.

بدینوسیله ضمن اعلام حضور گسترده دانش آموزان بسیجی سراسر کشور در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس ، ازکلیه مردم شریف و همیشه درصحنه نیز برای خلق حماسه ای دیگر در روز قدس دعوت می نمائیم .

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)