اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج:

حجم بیشترمسئولیت ها را به خود دانش آموزان بسیجی واگذارکنید

به گزارش اروند نیوز به نقل از بیست:رییس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه نشست مسئولین استانی و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ، درباره استفاده از تمام ظرفیت های بسیج دانش آموزی در طول سال گفت : باید حجم بیشتر مسئولیت را به خود دانش آموز بسیجی واگذار کنید.

به گزارش بیست، سردار محمد رضا نقدی در مراسم در اختتامیه نشست مسئولین استانی و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی که صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد بیان کرد: ما با پشتوانه های معنوی بی نظیری مثل امام ، شهدا و ولایت

می توانیم در بسیج دانش آموزی سنجیده و اثر بخش عمل کنیم .

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امیدواریم امسال با ارتباط مستقیم و چهره به چهره با دانش آموزان بسیجی بتوانم عملکرد بهتری داشته باشیم و پیام انقلاب را با پیوند عمیقی که بین دانش آموزان و عرصه های مسجد،نماز جماعت،نماز جمعه،شهدا و روحانیون وجود دارد به جامعه منتقل کنیم .

نقدی با تجلیل و تشکر از فعالان بسیج دانش آموزی بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج و با برنامه ریزی های منطقی جوانانی متخلّق،متعهد، متدین و ولایت مدار تربیت کنیم .

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی و ایرانی جامعه تاثیر بسزای در آینده جوانان دارد گفت : ما باید هر سال الگوها و مدل های خود را در بسیج دانش آموزی به روز و بهینه کنیم تا خروجی مناسبی از مدارس داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در باره مشارکت دانش آموزی در بسیج عنوان کرد : بسیج دانش آموزی باید یک بسیج پر جنب و جوش و به روز و پویا باشد تا کارایی بیشتری داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)