اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

 محمد جواد مقصودی مسئول فضای مجازی حوزه دانش آموزی حضرت روح اله (ره) و مدیر وبسایت اروند نیوز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی گفت: دفتر مشق امین بهترین راه حمایت خانواده ها از فرهنگ ایرانی و اسلامی و خرید کالای ایرانی می باشد.

 
وی در ادامه بیان کرد: خانواده هایی که دغدغه برای تربیت فرزندان خود دارند می توانند با خرید این دفتر  قدمی کوچک در تربیت فرزندان خود بردارند که این راهی پسندیده و غیر مستقیم امر به معروف می باشد.
مقصودی اذعان داشت: دفتر امین با چهار طرح متنوع به دو صورت فنری و چسبی که در مرحله اول 100 برگ با قیمت مقطوع منتشر شده است که دانش آموزان و الدین انها که ساکن قادرآباد می باشند به یاری فرمانده حوزه برای تهیه آن می توانند به حوزه مقاومت بسیج حضرت روح اله(ره) یا عدد 1 را به شماره پیامک 6600071152 پیامکی به ارسال نمایند تا از جزئیات تهیه و سفارش با خبر شوند.
وی توضیح خصوصیات دفتر امین گفت: دانش آموز در هر صفحه با یک حدیث یا جمله از بزرگان آشنا می شود و علاوه بر آن دعای تقویت حافظه، دعای مطالعه و ذکر ایام هفته و توضیحاتی مختصر و مفید شیوه مطالعه دروس و ارائه دو جدول جهت محاسبه اعمال و ارزیابی خود تهییه شده که این سبب بهتر شدن پیشرفت دانش آموزان می شود .
مقصودی ادامه داد: انشاء ا... در شهر قادرآباد حمایت ویژه ای از این طرح شود تا فرهنگ اسلامی و ایرانی  و سبک زندگی اسلامی گسترش پیدا کند.

 
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۱
محمد جواد مقصودی سیمکانی