اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

رزمایش پدافند غیرعامل + تصاویر

در پنجمین روز از هفته بسیج دانش آموزی:

رزمایش پدافند غیرعامل در مقابل بمباران هوایی در هنرستان تلاش قادرآباد برگزار گردید.



سرگرد پاسدار آیت اله انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در باره عملکرد رزمایش گفت: این رزمایش با اینکه در حجمه کاری ما در هفته بسیج دانش آموزی بود با کمی و کاستی هایی موجود اما با توجه به نظر همکاران فرهنگی و نظر دانش آموزان این رزمایش دارای سطح علمی و عملی و آموزشی بالایی بود.


محمد جواد مقصودی جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) و دبیر اجرایی ستاد گرامی داشت هفته بسیج دانش اموزی درباره این رزمایش گفت: این رزمایش برای آگاهی و آموزش عملی دانش اموزان است در مقابل تهدیدات و فعالیت هایی که در یک حمله هوایی رخ می دهد و ما باید با توجه به اینکه در آینده اگر جنگی رخ دهد از بمب های نظامی استفاده می شود ما باید برای کاهش تلفات از پدافند غیر عامل استفاده کنیم و این رزمایش ها و همایش هایی که توسط بسیج و سپاه انجام می شود نمونه ای از آموزش هایی کارآمد است و دانش اموزان به عنوان سفیران آموزش به خانواده های خود متذکر می شوند.

مقصودی گفت: این رزمایش در عملکرد چگونگی پناهگیری در مقابل بمباران ها و طریقه مقابله با آتش و مهار آن و حمل مصدوم و کمک های اولیه انجام شد.

مقصودی در پایان سخنان خود از همکاری مدیر و پرسنل هنرستان تلاش قادرآباد تقدیر و تشکر کرد. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)