اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
 
با سلام

هر روز از هفته بسیج دانش آموزی به یک نام، نامگذاری شده است.
در اینجا در مورد شعار هر روز متنی آماده شده است که می توانید در صبحگاه مدرسه و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی این متن را بخوانید.

شعار هفته بسیج دانش آموزی: دانش آموز بسیجی، طلایه دار بصیرت حسینی، شور انقلابی: دریافت متن
شعار ها در ادامه مطلب
شعار روز شنبه (1393/08/10): دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی

هر کس هدف مقدسی داشته باشد حاضر است برای رسیدن به آن هدف از همه چیز بگذرد و این یعنی ایثار برای رسیدن به مقصد. بسیجی بیشتر از دیگران تلاش می کند و  کمتر توقع پاداش دنیوی دارد. ایثار یعنی از خودگذشتگی و دیگران را بر خود برتری دادن برای خدا. دانش آموز بسیجی مانند دریایی عمیق است که هر چه از آن آب بر می دارند از بزرگی او چیزی کم نمی شود.

در همه زمینه های علمی و فرهنگی و دینی تکیه گاه سایر دانش آموزان است و از هیچ کس انتظار پاداش ندارد.

چنین دانش آموزی با خدای خویش معامله کرده است. خود را از پیله های تعلق رهانیده و چشمش به روزی است که پاداش و مجازات واقعی در آن روز است. این است که باعث رشد و تعالی معنوی او می شود. و همین است که بسیجی را از دنیا طلبان جدا می کند. و این است مکتب سالار شهیدان. امام بزرگواری که از همه چیز خود برای خدا گذشت. و امروز عالمی را عاشق خود کرده.  کسی که در آخرین لحظات زندگی با خدای خود مناجات می کرد که همه ی خلق را به خاطر تو ترک کردم و خانواده ام را یتیم کردم تا تو را ببینم. دانش آموز بسیجی رهرو راه ابا عبدالله است. و هدفش این است که در روز قیامت همنشین مولای خود باشد. از خود گذشتگی راه تعالی معنوی است. همان مکتب سید الشهدا.

خداوندا! به ما توفیق بده تا با درس گرفتن از امام شهید خود، از همین دوران آغازین زندگی تمرین ایثار کنیم و در راه تعالی معنوی خود از امام خود جا نمانیم.
 
------------------------------------------------------
 
شعار روز یکشنبه (1393/08/11) : دانش آموز بسیجی،خلاقیت و نوآوری

هنگامی که هدفی برای انسان مهم باشد، تا رسیدن به آن از پا نمی نشیند و تمام راه ها را برای رسیدن به آن هدف بررسی می کند. اگر راه های معمول برای رسیدن به هدف بسته باشد دست به نوآوری می زند و راهی برای رسیدن به هدف باز می کند. تجربه سال های دفاع مقدس و تحریم های مختلف، ما را متوجه این مطلب کرده که بدون نوآوری و خلاقیت نمی توانیم به اهداف خود برسیم.
 
دانش آموز بسیجی امروز باید با الگو گرفتن از شهیدان و رزمندگان دیروز، نوآوری و خلاقیت را به عنوان دست ابزاری ثابت برای رسیدن به اهداف عالی نظام در اختیار داشته باشد. در شرایط امروزی که کشور ما حتی به دارایی های خود در بانک های اروپایی دسترسی نداریم، چاره جز اندیشه برای باز کردن راه های جدید برای پیشرفت کشور نداریم. آن چه در هشت سال دفاع مقدس رخ داد به ما آموخت که نوآوری امری غیر قابل دسترس نیست. عملیات والفجر هشت مصداق بارز نوآوری در دفاع مقدس است.
 
دانش آموز بسیجی باید در همه زمینه ها نوآوری را مد نظر قرار بدهد. چه در زمینه های علمی و چه زمینه های فرهنگی. و همین نوآوری باعث رشد و شکوفایی فردی و ملی ما می شود.

دانش آموز بسیجی باید با ذهنی خلاق و ایده پرداز بتواند در همه عرصه ها با نوآوری راه کشور را به سوی قله های پیشرفت هموار کند. مطالعه احوال بزرگان و دانشمندان، می تواند نقش مؤثری در خلاقیت ذهنی ما داشته باشد.

 امید است که با عنایت خداوند بتوانیم در هر مسیری با نوآوری و خلاقیت، راه کشور را برای رسیدن به پیروزی های بزرگ، کوتاه و هموار کنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۱
عبدالرضا خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی