اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

در پی خبر شهادت 5 تن از بسیجیان کرد در درگیری با ضدانقلاب حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی حضرت روح اله(ره) بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم رب الشهدا

با توجه به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران مبنی بر شهادت 5 تن از بسیجیان شهرستان بانه بدست کوردلان ضد انقلاب باعث شد تا دیگر بار بسیج و مردم  آسیب هایی برسد و مردم بدانند که هنوز هم ضد انقلاب در پی زخم زدن به بدنه انقلاب هست و این باعث شد تا این انقلاب دوباره فرزندان مخلص خود را فدا کند و این نشان از ایمان آن بزرگ مردان است که نشان دادند که تا آخرین نفس خون خواهند داد. ما با خانواده های آن عزیزان تازه به شهدات رسیده احساس همدردی می کنیم و این حرکت بی شرمانه ضد انقلاب را محکوم می داریم. به همت ملت ایران بار دیگر هم برآن ضد انقلابان با شهادت فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب پیروز شدیم.


***سایه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مستدام باد***

پرسنل و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره)قادرآباد

19 مهر ماه 1392

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۹
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)