اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.

با حضور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استان فارس

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش برگزارشد

به گزارش اروند نیوز به نقل از  پایگاه تحلیلی خبری بام فارس ،ظهر امروز سه شنبه یکم دی ماه ،مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش بخش مشهدمرغاب با حضور نظری معاونت پرورشی وفرهنگی استان ، کماندار مشاور اداره کل آموزش وپرورش استان ،حجت الاسلام والمسلمین ناظمی  امام جمعه موقت قادرآباد،ایوبی فرماندار شهرستان خرم بید،سلیمی بخشدار مشهدمرغاب،اعضاء شورای اسلامی قادرآباد،جمعی از فرهنگیان این بخش  در نمازخانه  آموزش وپرورش مشهدمرغاب برگزار گردید.

نظری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در این مراسم ،چهره خندان ایزدی را نشان از موفقیت ایشان در پنج سال خدمت خود در بخش مشهدمرغاب دانست و افزود:ایشان با موفقیت ،مسئولیتی که به او امانت داده شده بود را تحویل داد.

در ادامه حسن ایزدی رئیس سابق آموزش وپرورش مشهدمرغاب نیز در این مراسم گفت:بالاترین افتخارم در این نظام خدمت به مردم است و باید هدفمان نیز چیزی جزء خدمت به مردم نباشد زیرا همین مردم بودند که در هشت سال جنگ تحمیلی از میهن خود حراست نمودند وهم اکنون نیز از سیاست های دولت تدبیر بخصوص در زمینه انرژی هسته ای تا جائی که مقام معظم رهبر ی بخواهد حمایت خواهند کرد

وی افتتاح کانون قرآن وعترت مشهدمرغاب،ساخت دبستان 10کلاسه بوستان،تکمیل و افتتاح سالن ورزشی،نمازخانه شهید امامی،ساخت و تکمیل طبقه دوم خانه معلم،تکمیل وافتتاح کلاس های ششم ابتدائی مدرسه شهید امامی،تکمیل وساخت اداره آموزش وپرورش،تکمیل وافتتاح دبستان شهید رنجبر،ساخت مدرسه توحید  و امیرکبیر،افتتاح کانون شهید باهنر،مقاوم سازی مدرسه ابن سینا،تاسیس مدرسه نمونه مردمی امام خامنه ای،تجهیز سالن ورزشی شهیدآباد،خرید مجتمع آموزشی شهید مطهری،ساخت سالن مدرسه امیر کبیر،ساخت و تکمیل مدرسه شهید خسروانی،برگزاری مسابقات قرآن منطقه ای مرحله ای پنج گانه مظفرآباد ،شهیدآباد و مطهری ،برگزاری ومیزبانی سی وچهارمین دوره مسابقات قرآن ومعارف اسلامی استان در شمال فارس را از اقدامات زمان ریاست خود برشمرد

ایزدی همچنین کسب مقام استانی وکشوری شورای اداری آموزش وپرورش مشهدمرغاب،کسب رنبه اول هنرستان در بین هنرستان های استان ،کسب رتبه چهارم هنرستان فنی  استان،کسب رتبه اول در فعالیت های پرورشی در سال جاری ،کسب مقام سوم ورزشی در سال جاری را از افتخارا ت این اداره آموزش وپرورش نام برد که این افتخارات را حاصل تلاش و همکاری  فرهنگیان مشهدمرغاب دانست.

وی آخر سخن خود را چنین به پایان رسانید:خدا را شکر می کنم  که توفیق خدمت گذاری را در اداره آموزش وپرورش مشهدمرغاب به من عنایت فرمود و بنده در مدت هفت ماه باقی مانده تا بازنشستگی خود نیز به عنوان سرباز امام زمان(عج ) خدمت خواهم  کرد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین ناظمی،حمیدرضا خسروانیان،عبدالله هاشمی،حجت علی سلیمی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم با قرائت حکم انتصاب رئیس آموزش و پرورش بخش مشهدمرغاب، عبدالله هاشمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش مشهدمرغاب معرفی؛ و از زحمات بی بدیل حسن ایزدی قدر دانی و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است عبدالله هاشمی دارای 23سال سابقه خدمت در آموزش وپرورش می باشد که به ترتیب آموزگار مدارس ابتدائی،مدیر مدرسه ابتدائی ،حسابدار  و همچنین مسئول حراست آموزش وپرورش مشهدمرغاب خدمت نموده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۲
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)