اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

مسابقه علمی امیدان ویژه دانش آموزان برگزار می شود

مسئول علمی آموزشی و پژوهشی بسیج دانش آموزی استان فارس

همزمان با سراسر کشور مسابقه علمی امیدان ویژه دانش آموزان برگزار می شود

این مسابقه ویژه پایه های چهارم ،پنجم و ششم دبستان طراحی شده است و به نفرات برتر شهرستانی ،استانی و کشوری جوایز نفیسی از قبیل کمک هزینه عتبات عالیات ،تبلت،کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ... اهدا خواهد شد.

به گزارش اروند نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی استان فارس در مصاحبه با مسعود حسن پور گفت: مسابقه علمی امیدان ویژه دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم و ششم دبستان ،روز پنجشنبه 1392/11/17 راس ساعت 9 صبح به طور همزمان در سراسر کشور با شرکت 243500 ،نفر دانش آموز برگزار خواهد شد.

در استان فارس 24500 نفر متقاضی شرکت در این مسابقه بودند که همزمان با دیگر استانها در آزمون شرکت می کنند.

این مسابقه ویژه پایه های چهارم ،پنجم و ششم دبستان طراحی شده است و به نفرات برتر شهرستانی ،استانی  و کشوری جوایز نفیسی از قبیل کمک هزینه عتبات عالیات ،تبلت،کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ... اهدا خواهد شد.

این مسابقه محدود به یک مسابقه علمی نتنها نمی شود . بطوری که در پایان دفترچه آزمون ،جدولی در قالب یک مسابقه فرهنگی طراحی شده است و دانش آموزان پس از آزمون در منزل با همکاری والدین خود، جدول را حل نمود و رمز جدول را ارسال می کنند.

در کل کشور به 150 نفر جایزه ویژه (کارت هدیه 500000 ریالی ) و 200 نفر جایزه عمومی به قید قرعه اهدا می شود.

قابل ذکر است مجری برگزاری این آزمون در سراسر کشور ،بسیج دانش آموزی استان فارس است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)