اروند نیوز

پایگاه اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد فارس
اروند نیوز
با سلام و تحیت
بادرود و صلوات برروح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و با آرزوی سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و سلامتی نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).
وبسایت اروند نیوز متعلق به حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد، استان فارس می باشد و موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اطلاع رسانی به نشر می پردازد.
جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

والفجر و لیال عشر

سرمقاله گاهنامه منهاج

«والفجر و لیال عشر»

محمد جواد مقصودی جانشین حوزه و سردبیر گاهنامه منهاج در سرمقاله خود کوچکی از فعالیت های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را به قلم آورد.

و حال آنکه قرآن برای خردمندان و دانایان قسم می خورد به صبح روشنایی که تاریکی و طاغوت را از بین می برد و شبهای دهگانه که صبح پیروزی ها به عملیات ها و نقشه های شبانه متصل است و ما دو انقلابمان را که به فجر رسیده مدیون شب های قبل هستیم.

انقلاب اول که همان پیروزی 22بهمن است به فرموده حضرت امام خمینی(ره) «انفجار نور بود» و ما به نوری دست یافتیم که اسلام را سرلوحه تمام امور کشور خود قرار دادیم

انقلاب دوم «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13آبان توسط دانشجویان خط امام» به حول قوه الهی بر استکبار پیروز شدیم و توانستیم نشان دهیم که چه می کنند و آن امام بزرگوار و آینده نگر به دانشجویانش می فرماید«خوب جایی را گرفته اید فرزندان من همان جا بمانید که این انقلاب دوم است و از انقلاب اول بهتر و پیروزی شیرین تری دارد.»

چرا بعضی از مسئول نماها در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرهون خون شهداست خود را به فراموشی می زنند؛ ما همه می دانیم و بزرگان ما بخاطر دارند که استکبار جهانی در همه عرصه ها علیه ملت ایران و اسلام و مسلمین به فعالیت پرداخته و می پردازند، جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی، جاسوسی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، کمک رسانی و حمایت از نظام استعماری گروهگ های تروریستی ضد نظام مقدسمان چه در اویل انقلاب و چه در این عصر.

همه یادمان است که گروهک خودفروخته پژاک در غرب چه کردند و چگونه به دست برادران عزیزمان در نیروی زمینی سپاه پاسداران به درک واصل شدند و چه حمایت از سازمان منافقین که 12000شهید ترور که همه از سران نبودند را از لیست سازمان های تروریسی خارج کردند و این حزب ا... لبنان برادران عزیز شیعه در قلب اسرائیل لعین را به لیست سازمان های تروریستی وارد کردند و چه دیگر گروهک ها.

ترور دانشمندان هسته ای و حمایت از ترور کنندگان، مگر گناه دانشمندان هسته ای ایران اسلامی غیر از تحصیل، پژوهش، آموزش و خدمت به اسلام و ایران غیر از اینها چه بوده...

بیزاری از استکبار جهانی را امسال رساتر از همیشه در 22بهمن در مسیر راهپیمایی فریاد خواهیم زد

بهمن ماه92

محمد جواد مقصودی/سردبیر گاهنامه منهاج

نشریه دیواری الکترونیکی حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی حضرت روح اله(ره) قادرآباد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
خادم الشهدا (مدیر وبسایت)